Зато што и зими и лети, по киши и сунцу, дању и ноћу - он је ту.
Стално је присутан у простору у коме се крећемо у нашим дневним ритмовима, у овом случају на великој прометној раскрсници регионалних путева. Да би се искористили сви потенцијали медија за спољно оглашавање, важно је да се први корак, дизајн плаката, уради по правилима струке како би оглас био уочљив и упадљив, видљив и читљив.
Билборд као најчешћи облик спољашњег оглашавања налази се на чворишту регионалних путева у Петровцу на Млави!
У оквиру наше понуде имамо опцију светлећег и неосветљеног билборда, а за посебне потребе клијената, у оквиру необичних креативних решења, могуће је закупити неколико плакатних површина у низу и на тај начин се оглашавати на вишеструко већим од стандардних, а Ваш оглас може бити дугачак и до 10 метара.
XXI век пројављује се као појава све веће сегментације традиционалних медија промоције – телевизије, радија и штампе – па самим тим све теже је и комплексније а и скупље достићи жељени циљни сегмент, медији за спољно оглашавање као наш билборд су изузетак.
Због тога наш билборд као медиј за спољно оглашавање компаративно показује високу исплативост коју пружа најнижа цена на хиљаду примљених прималаца поруке.
XXI век пројављује се као појава све веће сегментације традиционалних медија промоције – телевизије, радија и штампе – па самим тим све теже је и комплексније а и скупље достићи жељени циљни сегмент, медији за спољно оглашавање као наш билборд су изузетак.
Због тога наш билборд као медиј за спољно оглашавање компаративно показује високу исплативост коју пружа најнижа цена на хиљаду примљених прималаца поруке.
Уз континуирано 24-часовно / 365 дана у години, присуство у простору, медији за спољно оглашавање акумулирају број људи који виде рекламну поруку, а исти прималац исту поруку види више пута, и брже је прихвата и дуже памти. Зато је наш билборд ту где јесте - на јакој раскрсници регионалних путева у Петровцу на Млави.